Panou de inmultire materiale – o placa perforata, cu 100 de gauri in randuri de 10 aranjate intr-un patrat. In partea stanga a tabloului este o fereastra pentru introducerea cardurilor.
- un disc rosu din lemn
- tabele de multiplicare
- un set de carti de la 1 la 10
- diagramele 1 si 2
- aratati copilului materialul si lasati-l sa-l aduca la masa.
- afisati copilului numerele de pe partea superioara a placii. Spuneti copilului: „Aceste numere ne spun de cate ori sa luam un numar.”
- aratati copilului cum sa alunece cardul (4) in slotul de pe marginea placii.
- spuneti copilului: „Aceasta ne spune ca vom face masa de 4.”
- asezați discul rosu mic deasupra elementului 1 din partea superioara a placii.
- spune: „Acest lucru ne spune ca trebuie sa luam 4 de câte ori?’
- utilizand margelele rosii, plasati 4 de cate ori intr-o linie verticala.
- copiii trebuie sa numere cate margele exista pe tabla.
- spuneti copilului: „4 x 1 este 4”. Copilul trebuie sa scrie raspunsul pe hartia de langă ecuatie.
- deplasati discul deasupra la 2.
- spuneti copilului: „Avem nevoie acum de patru ori de doua ori. Dar deja avem 4 de cate ori. „
- pozitionati copilul cu margele rosii pe o linie verticala alaturi de primele patru.
- copilul trebuie sa numere numarul total de margele de pe masa.
- spuneti, „4 x 2 este 8”.
- repetati în acest mod. Cand copilul ajunge la 4 x 4, spune-i ecuatiei cu el.
- daca copilul face masa cu usurinta, cand ajunge la 4 x 8, arata-i ca 4 x 7 a fost 28. Conteaza de la 28 pana la patru. Repetati in acest fel pana cand termina tabla.
- copilul trebuie să citească toate ecuațiile și răspunsurile scrise pe bucata de hârtie.
- copilul isi poate verifica lucrarea pe graficul de inmultire 1.
Exercitiul
- copilul, in timp, face fiecare din tabele in acelasi mod.
Scop
- direct. Pentru a da o practica de multiplicare care duce la memorarea tabelelor esentiale de multiplicare.
Controlul erorii.
Copilul isi verifica lucrarea cu Diagrama 1
Varsta
- 1/2-6 ani.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.