Set carduri numerice si fise
- transportati materialul pe un covor
- asezati cardurile numerice in partea inferioara a covorului in ordine aleatorie
- gasiti cardul cu numarul „1”, plasati-l in coltul din stanga sus al covorului
- gasiti urmatoarea carte numerica, apoi plasati o mana langa primul card pentru a masura spatiul dintre cele doua
- continuati pana cand toate cardurile numerice sunt plasate de-a lungul varfului covorului in ordinea corecta
- plasati o fisa sub centrul cartelei numerice „1”
- plasati doua fide unul langa altul sub cartela numerica „2”
- continuati sa plasati numarul corespunzator de fise aflate sub fiecare cartela numerica
- asezati fisele in perechi, una langa cealalta
- in cazul numerelor impare, plasati ultima fisa centrat sub perechea inferioara
- aratai copilului ca in unele dintre numere, fiecare dintre fise are un partener
- duceti degetul pe spatiul din mijloc, de sus în jos
- aratati copilului ca la unele numere exista o fisa farapartener
- duceti degetul in jos in spatiul din mijloc, dar opriti cand ajungeti la fisa care nu are partener
Controlul erorii – exista exact numarul de fise pentru a finaliza lucrarea. Daca la sfarsit nu sunt destule, sau daca mai raman in plus copilul va sti ca exista o greseala
Variatii si extensii – inversati cardurile pare. Lasati copilul sa se intoarca si sa numere numerele fara a se uita. Inversati cardurile impare. Lasati copilul sa se intoarca si sa numere numerele impare fara a privi.
Copiii trebuie să numere din 2 in 2.
Obiective
Scopul direct:
- sa prezinte cantitatile si simbolurile
- sa se faca distinctia intre impar si ega
Obiectiv indirect:
- sa se pregateasca pentru impartirea cu doua
Material
Fisele ar trebui sa aiba aceeasi dimensiune, toate acestea ar trebui sa aiba aceeasi culoare (un amestec de culori ar putea fi bine pentru un copil care este deja familiarizat cu lucrarea).
Recenzii
Nu există recenzii până acum.