Cutia cuprinde 22 tablete: o pereche de culori primare, culori secundare (verde, portocaliu, violet) si, de asemenea, roz, maro, negru, alb si gri.
Introducere
Acum, cand copilul a avut introducerea pentru prima cutie cromatica, poate sa aduca caseta 2 la masa si sa deschida cutia ca inainte.
Constructia
- scoateti cu ambele maini comprimatele rosii, galbene, albastre, verzi, portocalii si violet (cu perechea lor potrivita) scoasa din cutie cu ambele maini dand de inteles evident ca stiti, ca nu se atinge partea de culoare.
- plasati fiecare tableta in ordine aleatorie pe masa de langă cutie
- ridicati cutia si puneti-o in spatele capacului, apoi ridicati capacul si puneti-o pe cutie
- ridicati una din tabletele rosii utilizand degetul mare si degetul aratator drept si tineti partea „cadru” a tabletei
- plasati-l in partea de sus a mesei si izolati de celelalte tablete
- apoi, cereti copilului sa aseze cel care arata identic, alaturi de el
- copilul trebuie sa aleaga urmatoarea culoare si sa o plaseze direct sub prima tableta rosie
- invitati copilul sa identifice culoarea
- lasati copilul sa aleaga o culoare si apoi ss o potriviti pana cand toate culorile au fost potrivite. (Invitati copilul sa plaseze tabletele intr-o coloană noua odata ce prima coloana este terminata)
- lasati copilul sa-si inchida ochii si spunetii ca veti amesteca tabletele
- se amesteca tabletele si se pun toate in stanga cutiei
- copilul este invitat sa aleaga culorile asa cum ati facut in prezentare
- scoateți celelalte culori și plasați-le în mod aleatoriu pe masa din stânga casetei
- copilul trebuie sa le potriveasca si cu aceste culori
- cand copilul a terminat lucrul, lasati-l sa introduca tabletele inapoi in cutie, asa cum fscuse si cu Cutia 1 si apoi sa duceti caseta inapoi pe raft
Jocuri:
- se potriveste la distanta
- se potriveste cu mediul
Limbajul – Trei lectii pentru denumire
Pasul 1:
- alegeti una dintre culorile primare
- denumiti culorile in mod clar si repetati de 2-4 ori
- lasati copilul sa-si inchida ochii si amestecati culorile
Pasul 2:
- cereti copilului sa indice culoarea pe care o cereti
- cereti copilului sa va dea o anumită culoare
- cereti copilului sa aseze o anumita culoare intr-un anumit loc
Pasul 3:
- intreabati-l pe copil: „Ce este aceasta?”
- denumiti toate culorile
- schimbati culorile intre ele si intrebati din nou
Adaugati culori secundare:
Pasul 1:
- verificati rapid intelegerea culorilor primare
- denumiti culorilor in mod repetat, ca mai sus
Pasul 2:
- verificati recunoasterea de catre copil a numelor culorilor asa cum ati facut in pasul 2 de mai sus
Pasul 3:
- cereti numele tuturor culorilor de mai multe ori
Scop -Direct
- pentru a oferi copilului o cheie care sa se orienteze in lumea culorilor
Controlul erorii – Abilitatea copilului de a discrimina culoarea.
Varsta
3 – 3 1/2 ani pentru casetele 1 și 2
Recenzii
Nu există recenzii până acum.